اس ام اس جدید

اس ام اس های جدید,اس ام اس جدید

اس ام اس جدید

اس ام اس های جدید,اس ام اس جدید

اس ام اس جدید,اس ام اس های جدید,اس ام اس جدید 94,اس ام اس عاشقانه,اس ام اس عاشقانه 94,اس ام اس عشقی,جدیدترین اس ام اس ها

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

http://uosms.ir/wp-content/uploads/2015/04/uosms-Recovered2.jpg

مسیج های عاشقانه و احساسی

بحث سر گرما بود

گفتی مرا ببوس

مقابل “لب هایت”

شرمگین شد “ونوس”

 

>>مسیج های عاشقانه و احساسی<<

 

قهر که می کنی،لبخند نزن

چای تلخ را در فنجان می ریزند نه در قندان !

 

>>مسیج های عاشقانه و احساسی<<

 

ابر و باد و مه و خورشید و من و چرخ و فلک

آه خوبم نفس چند نفر دست “تو” است ؟!

 

>>مسیج های عاشقانه و احساسی<<

 

“تو” با همه ی جهان فرق داری

و من عاشق همین حس تبعیضم !

 

>>مسیج های عاشقانه و احساسی<<

 

کاش لبخند بودم

درست روی لبت

نقش می بستم !

 

>>مسیج های عاشقانه و احساسی<<

 

دیوانه ایی دیروز از یک ماهی انتظار پرواز داشت

شگفتا؛مثل این ست که از من بخواهند فراموشت کنم !!

 

>>مسیج های عاشقانه و احساسی<<

 

هرصبح با صدای عطر “تو” بیدار می شوم

کوکِ ساعت بهانه است !

 

>>مسیج های عاشقانه و احساسی<<

 

“تو” در آسمــــــان هایی

اینجا روی زمین

تنها با تصویرت عاشق می شوند !

 

>>مسیج های عاشقانه و احساسی<<

 

بدهکار هیچکس نیستم

جز همین ماه،که “تو” را مدام.به یادم می آورد !

 

>>مسیج های عاشقانه و احساسی<<

 

این گل ها که می بینی

گل نیستند، “تویی”

تکثیر شده ایی !

 

>>مسیج های عاشقانه و احساسی<<

 

کار دیگری نداریم من و خورشید

برای دوست داشتنت

بیدار می شویم هرصبح !

 

>>مسیج های عاشقانه و احساسی<<

 

چشمهایت حرف می زنند و لب هایت پلک

کدام را ببینم؟!  کدام را ببوسم؟!

 

>>مسیج های عاشقانه و احساسی<<

 

من فقط ساز “تو” ام

تنها ” تو” نوازشم کن

تنها  “تو”  مرا بنواز !

 

>>مسیج های عاشقانه و احساسی<<

 

ماه را مـــی بوسم

دهانم بوی ” تو” را می گیرد !

 

>>مسیج های عاشقانه و احساسی<<

 

کمی از مرا بده

بروم کمک بیاورم

بیشتر عاشقت شوم !

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی